Magdalena Siemińska

Zakupoholicy. Na wyprzedażach gubią własne dzieci. Czym jest uzależnienie od zakupów?

Zakupoholicy. Na wyprzedażach gubią własne dzieci. Czym jest uzależnienie od zakupów?
Magdalena Siemińska

Karolina przez swoje zamiłowanie do zakupów musiała rozwieźć się z mężem. Monika zgłosiła się na leczenie, gdy podczas jednej z wyprzedaży zostawiła w sklepie... córeczkę.

Zakupy robimy niemal codziennie. Musimy przecież coś jeść, w czymś zmywać naczynia, coś na siebie włożyć. I niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nie zdarzyło się wyjść do sklepu z listą niezbędnych rzeczy do kupienia, a wrócić do domu z kilkoma „dodatkowymi“ sprawunkami. Wielu z nas nie jest też w stanie oprzeć się przecenom czy posezonowym (trwającym właśnie!) wyprzedażom. Czasami wręcz na siłę próbujemy wykorzystać okazję i zakupić coś, czego kompletnie nie potrzebujemy.

Pozostało jeszcze 92% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Magdalena Siemińska

Jestem dziennikarką tworzącą materiały o tematyce społecznej, kulturalnej, ale również politycznej. W czasie trwania mojej przygody z dziennikarstwem spotkałam się już wielokrotnie z problemami ludzi, które wcześniej, wydawałoby się, że bez wyjścia ostatecznie udało się rozwiązać. Swoją pracę określam jako przygodę i misję, a do każdego problemu naszych Czytelników staram się podchodzić w taki sposób w jaki chciałabym, aby podchodzono do mnie. Nie boję się pisania o sprawach trudnych, a wręcz przeciwnie te jeszcze bardziej mnie angażują. W publikowanych przeze mnie artykułach piszę także o wydarzeniach kulturalnych zarówno tych większych jak i mniejszych, staram się w nich uczestniczyć, a za pomocą przygotowywanej przeze mnie fotorelacji przekazać naszym Czytelnikom klimat każdego z wydarzeń.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.