Bartosz Gubernat

W Rzeszowie ma działać pięć sygnalizacji świetnych na kilometrze drogi? Kierowcy mówią NIE

W Rzeszowie ma działać pięć sygnalizacji świetnych na kilometrze drogi? Kierowcy mówią NIE Fot. Tadeusz Poźniak
Bartosz Gubernat

Jeżeli miasto zrealizuje zapowiadane inwestycje, na nieco ponad kilometrowym odcinku alei Rejtana sygnalizacje świetlne będą stały średnio co 200 metrów. - To kompletnie bez sensu. Przecież nie po to poszerzano aleję, aby teraz zatrzymać na niej ruch - grzmią kierowcy.

Budowę trzech sygnalizacji na alei Rejtana zapowiadają urzędnicy. Na wniosek pieszych, którzy nie czują się bezpieczni na szerokiej, dwupasmowej jezdni chcą je postawić kolejno na skrzyżowaniach: z ulicą Pigonia, Wierzbową i Kustronia. Na dwa pierwsze miasto zdobyło już unijne dotacje, i niebawem zamierza ogłosić przetarg na ich budowę. Trzecie, zostanie zmodernizowane jako osobna inwestycja, a data budowy sygnalizacji świetlnej to tutaj 30 sierpnia tego roku.

W dalszej części artykułu: 

  • jakie rozwiązania proponują kierowcy?
  • z jakich powodów miasto zamierza wybudować sygnalizacje?
Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Bartosz Gubernat

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.