Nowe trendy w turystyce. Złoto dla Darłowa, srebro dla Dobrzycy

Czytaj dalej
Fot. Hortulus
Rafał Nagórski

Nowe trendy w turystyce. Złoto dla Darłowa, srebro dla Dobrzycy

Rafał Nagórski

Dwie prestiżowe nagrody trafiły do przedstawicieli naszego regionu podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce zorganizowanej w Gdańsku.

Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami turystycznymi. Takich pomysłów turystycznych szukali uczestnicy imprezy zorganizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną. Złoto trafiło do Darłowa w kategorii kampania produktu turystycznego za kampanię parawanową, która stała się symbolem minionego lata. - Jak nie wydać kasy, a czerpać medialne korzyści? Zyskaliśmy ponad 2 mln złotych w ekwiwalencie reklamowym, przy rzeczywistym nakładzie 1 700 zł - mówiła Magdalena Burduk, kierownik Biura Promocji Darłowa.

W kategorii Nowa Oferta Turystyczna II miejsce zajęły Ogrody Hortulus Spectabilis w Dobrzycy, prezentujące plenerową zabawę w największym na świecie labiryncie grabowym - „Labirynt Mocy”. Uczestnicy zabawy, przenoszą się w świat bogów słowiańskich i germańskich. Gracze, przy pomocy mapy, poszukują ukrytych w labiryncie punktów kasowych zwanych portalami. Ten, kto pierwszy odbierze bogom ich atrybuty i wydostanie się z labiryntu, wygrywa zmagania. Gra porusza wyobraźnię oraz promuje zabawę na świeżym powietrzu.

Rafał Nagórski

Pracę w dziennikarstwie zaczynałem w 2001 roku jako student… ekonomii. Kiedyś były specjalizacje tematyczne, dzisiaj ich już nie ma. Pracuję jako dziennikarz, redaktor, czasem jako wydawca. Pasja numer jeden to sport. Niemal wszystkie dyscypliny, ale z piłką nożną na pierwszym miejscu. Pasja numer dwa to podróże, przede wszystkim górskie wyprawy. W wolnym czasie próbuję zadbać o dobrą formę fizyczną.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.