Nowe trendy w turystyce. Złoto dla Darłowa, srebro dla Dobrzycy
Dwie prestiżowe nagrody trafiły do przedstawicieli naszego regionu podczas konferencji Nowe Trendy w Turystyce zorganizowanej w Gdańsku.
Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami turystycznymi. Takich pomysłów turystycznych szukali uczestnicy imprezy zorganizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną. Złoto trafiło do Darłowa w kategorii kampania produktu turystycznego za kampanię parawanową, która stała się symbolem minionego lata. - Jak nie wydać kasy, a czerpać medialne korzyści? Zyskaliśmy ponad 2 mln złotych w ekwiwalencie reklamowym, przy rzeczywistym nakładzie 1 700 zł - mówiła Magdalena Burduk, kierownik Biura Promocji Darłowa.
W kategorii Nowa Oferta Turystyczna II miejsce zajęły Ogrody Hortulus Spectabilis w Dobrzycy, prezentujące plenerową zabawę w największym na świecie labiryncie grabowym - „Labirynt Mocy”. Uczestnicy zabawy, przenoszą się w świat bogów słowiańskich i germańskich. Gracze, przy pomocy mapy, poszukują ukrytych w labiryncie punktów kasowych zwanych portalami. Ten, kto pierwszy odbierze bogom ich atrybuty i wydostanie się z labiryntu, wygrywa zmagania. Gra porusza wyobraźnię oraz promuje zabawę na świeżym powietrzu.