Miasta mają być dla pieszych. A dla samochodów obwodnice

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Czachorowski
Joanna Pluta

Miasta mają być dla pieszych. A dla samochodów obwodnice

Joanna Pluta

Dlaczego lepiej budować małe ronda i jednopasmowe drogi w centrum miast? Jak to możliwe że przejazd drogą szybkiego ruchu trwa dłużej niż taką, z ograniczeniem do 30 km na godz. i dlaczego musimy projektować miasta z myślą o seniorach? Wczoraj w Bydgoszczy trwała konferencja „Wyzwania dla współczesnych miast”.

Wydarzenie „Wszyscy jesteśmy pieszymi” zostało zorganizowane przez stowarzyszenie Społeczny Rzecznik Pieszych w Bydgoszczy już po raz piąty. Architekci i urbaniści zastanawiali się wczoraj w ratuszu, jakie wyzwania stoją przez współczesnymi miastami. Jednym z nich jest zmiana mentalności mieszkańców.

Architekci i urbaniści zastanawiali się w bydgoskim ratuszu, jakie wyzwania stoją przez współczesnymi miastami. Jednym z nich jest zmiana mentalności mieszkańców.

Do jakich wniosków doszli? Czytaj więcej w pełnej wersji artykułu.

Pozostało jeszcze 86% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Joanna Pluta

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.