Lech Pils: Wielkopolska marka i wartości

Czytaj dalej
Fot. Materiały prasowe
Norbert Kowalski

Lech Pils: Wielkopolska marka i wartości

Norbert Kowalski

To jeden z symboli Poznania i Wielkopolski. Marka Lech Pils jest nieodłącznie związana z naszym regionem i od lat opiera się na wartościach, które są bliskie jego mieszkańcom. Innowacyjność, odpowiedzialność i pracowitość są łatwo zauważalne w codziennej działalności firmy Lech Browary Wielkopolskie.

- Tak jak rogale świętomarcińskie oraz pyra z gzikiem, tak i Lech Pils jest symbolem Wielkopolski. Są one uznawane nie tylko przez samych Wielkopolan, ale również przez osoby spoza Wielkopolski. Na tej podstawie możemy powiedzieć, że Lech Pils jest Wielkopolaninem. To specjalność płynąca od zawsze z serca Wielkopolski - opowiada Jacek Grabarczyk, brand manager marki Lech Pils.

Lech Browary Wielkopolski na co dzień hołduje wartościom takim jak innowacyjność, odpowiedzialność czy pracowitość
Materiały prasowe Lech Browary Wielkopolski na co dzień hołduje wartościom takim jak innowacyjność, odpowiedzialność czy pracowitość

Jednocześnie dodaje: - Od zawsze warzymy go tutaj, na miejscu, w Lech Browary Wielkopolski. Lech Pils jest tworzony przez zespół ekspertów, którzy pracują w browarze od samego początku jego istnienia. To są browarnicy i eksperci, którzy przybyli z całej Wielkopolski. Najlepsi z najlepszych, zespół zgranych ludzi, kochających swoją pracę, której oddają całe serce. O ile sama marka Lech jest dostępna na terenie całej Polski, o tyle najlepsze, czyli Lecha Pilsa, zostawiliśmy właśnie dla Wielkopolski.

Jacek Grabarczyk nie ma wątpliwości, że marka Lech Pils jest dobrym przykładem na to, że jak Wielkopolanie się za coś zabierają, to wychodzi im to najlepiej.

- Tak było np. z Powstaniem Wielkopolskim. Jesteśmy pracowici, zaangażowani i dobrze zorganizowani. To są wartości, które wyróżniają Wielkopolan i my im hołdujemy - mówi.

Lech Browary Wielkopolski to jeden z najnowocześniejszych browarów w Polsce. Jednak innowacyjna technologia jest jedynie wsparciem dla ludzi, którzy przy niej pracują.

- To specjaliści, którzy doskonale znają się na swojej pracy i wiedzą jak dobierać oraz łączyć poszczególne składniki. A oprócz tego to również grupa przyjaciół, którzy uwielbiają swoją pracę. Pamiętajmy bowiem, że mimo iż bardzo dobrze jest mieć możliwość wspierania się nowoczesną technologią, to na końcu piwo i tak tworzą ludzie

- wyjaśnia Jacek Grabarczyk.

A ci ludzie są swojej pracy bardzo oddani, czym wpisują się w wielkopolskie tradycje.

- Wielkopolanie są pracowici, lubią mieć wszystko dobrze zaplanowane. W pracy są bardzo aktywni wykonują ją rzetelnie i z zaangażowaniem. Jak się za coś biorą to wiedzą jak to robić, konsekwentnie dążą do celu, nie chodzą na skróty - opowiada Jacek Grabarczyk.

Ponadto zwraca także uwagę, że dla marki Lech Pils na co dzień bardzo ważną kwestią jest odpowiedzialność.

- Lech Browary Wielkopolski jest firmą odpowiedzialną, nie tylko społecznie, ale również poprzez działanie proekologiczne. Jesteśmy też odpowiedzialni w kontekście komunikacji. Promujemy marki piwne mając świadomość tego, że mówimy o alkoholu. Staramy się w tai sposób promować nasze marki, by nie zachęcać do nadmiernej konsumpcji i nieodpowiedzialnego spożycia

- mówi Jacek Grabarczyk.

Norbert Kowalski

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gloswielkopolski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.