Ekstra
Magazyn
Ekstra Magazyn

Najlepsze teksty z całej Polski, w każdy piątek dla wszystkich prenumeratorów Cyfrowych. Poznaj Ekstra Magazyn

Instytut Salamandra: Ludzie nie przychodzą tu na zabieg, tylko z problemem

Czytaj dalej
Fot. Grzegorz Dembiński
Marta Danielewicz

Instytut Salamandra: Ludzie nie przychodzą tu na zabieg, tylko z problemem

Marta Danielewicz

Instytut Salamandra na poznańskim Grunwaldzie w odrestaurowanej willi to nie tylko miejsce, gdzie poprawimy swoją urodę. Klienci mają się tam odprężyć i zmienić swój styl życia.

Wnętrze utrzymane w biało-czarnych odcieniach, w powietrzu unoszący się zapach świec, wygodne fotele, eleganckie żyrandole, dyskretna muzyka. Dzisiaj klienci salonów kosmetologicznych oczekują od nich dbałości o każdy szczegół, intymności i wysokiej klasy. Dla niektórych wizyta u kosmetologa to jedyny moment na to, by odpocząć, odprężyć się w ciągu całego tygodnia.

- Klienci nie chcą czuć bólu, chcą poczuć się tu jak na wakacjach. Muszą być dopieszczeni w każdym calu, poczuć się, że są w dobrych rękach, że dobrze się nimi ktoś zajmie i o nic nie muszą się martwić. Ludzie mają na co dzień wiele innych problemów, wizyta w naszym instytucie ma być dla nich czystą formą relaksu

- mówi Barbara Salamandra.

Walka z otyłością

Barbara wraz z mężem Piotrem dwa lata temu postanowiła otworzyć gabinet i salon kosmetyczny. Odrestaurowany lokal w przedwojennej wilii na poznańskim Grunwaldzie dzięki nim nabrał wyjątkowego charakteru. Od wejścia czuć ciepło, przyjemny zapach. Nie jest to jednak typowy salon kosmetyczny, jakich jest pełno na rynku. Instytut Salamandra wyróżnia filozofia, która przyświecała jego założycielom od samego początku. Jak mówią pasja, zbieg okoliczności i dobór lokalizacja - to sprawiło, że znaleźli się w miejscu, w którym są.

- Na początku chcieliśmy skoncentrować się głównie na walce z otyłością - zaznacza Piotr Salamandra.

Otyłość to jedna z chorób cywilizacyjnych XXI wieku. Aż 300 mln osób na całym świecie cierpi na tę przypadłość.

- Niestety, by móc świadczyć tego typu usługi w Polsce trzeba mieć status jednostki medycznej. My, pomimo że zatrudniamy wysokiej klasy specjalistów, nie jesteśmy lekarzami. Dlatego postanowiliśmy zmienić nieco pierwotną koncepcję i postawić na kosmetologię - mówi Piotr.

- Nie zrezygnowaliśmy jednak z początkowego pomysłu. Wspomagamy klientów naszego instytutu w walce z nadwagą dietetyką, urządzeniami, które pozwalają kompleksowo wymodelować odpowiednią sylwetkę. Mamy także sale do ćwiczeń wraz z szatniami, gdzie nasi trenerzy personalni dostosowują program ćwiczeń do indywidualnych potrzeb naszych klientów - dodaje Barbara Salamandra.

Jak mówią, podstawą zmian jest dieta, ruch i urządzenia.

- Nie jest tak, że przychodzi się do nas na zabieg, a potem od razu są efekty. Tak to nie działa. Trzeba wszystkie te trzy czynniki jednocześnie wcielić w życie

- zaznacza Piotr. - Wierzymy, że dzięki regularności, zaawansowanym technologicznie urządzeniom, profesjonalnym zabiegom i wsparciu doświadczonych specjalistów można osiągnąć wspaniałe efekty poprawy kondycji skóry i sylwetki. Bez użycia skalpela czy zabiegów chirurgicznych.

Dlatego w Instytucie Salamandra, obok starannie wyselekcjonowanej aparatury medycznej, są kosmetolodzy, specjaliści z zakresu medycyny estetycznej, dietetyk, fizjoterapeuta oraz trenerzy.

Czym różni się kosmetyka od kosmetologii? Jakie wyjątkowe zabiegi oferuje Instytut Salamandra? O tym przeczytasz w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 73% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Aktywujesz kod bez rejestracji

Odblokowujesz dostęp jednorazowo, tylko na tej przeglądarce. Jeżeli chcesz w przyszłości wrócić do tego artykułu, skorzystaj z opcji aktywacji kodu z rejestracją - zarejestruj się.

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i czytaj bez rejestracji" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

odzyskaj hasło

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i zaloguj się" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

Aby móc przetwarzać Twoje dane osobowe w postaci adresu e-mail dla celów przedstawiania informacji handlowych na temat naszych towarów lub usług za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, prosimy Cię o wyrażenie poniżej wskazanych zgód.

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych przed wycofaniem zgody. Szczegóły dotyczące zgody, w tym jej wycofania, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności oraz w swoim profilu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez Polska Press oraz uprawnienia użytkowników Serwisu Polskatimes z tym związane zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w szczególności w celu wykonania umowy (usługa świadczona drogą elektroniczną), w celach marketingowych w zakresie udzielonych zgód, jak też w innych celach marketingowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje Ci prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych a także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień oraz celów przetwarzania danych przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

* Jeżeli klikniesz „Zaznacz wszystkie poniższe zgody” automatycznie zaznaczasz wszystkie zgody. Możesz też zaznaczyć lub odznaczyć każdą ze zgód z osobna.

** Zgoda wymagana.

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i zarejestruj się" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

Marta Danielewicz

m.danielewicz@glos.com

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gloswielkopolski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.