Zbigniew Marecki

Energa chciała ukarać swojego klienta, choć ten dwa lata nie dostawał faktur

Pracownicy Energi zapewniają, że już zakończył się okres problemów z rozliczeniami z klientami z powodu błędów systemowych Pracownicy Energi zapewniają, że już zakończył się okres problemów z rozliczeniami z klientami z powodu błędów systemowych
Zbigniew Marecki

Czytelnik był oburzony postępowaniem Energi po ponad dwuletnim okresie problemów z fakturami. Po naszej interwencji dostawca prądu wycofał się z karnych odsetek

Witold K. z Krępy Słupskiej od sierpnia 2015 r. do listopada 2017 r. nie otrzymywał rozliczeń za zużytą energię od Energi.

- Pomimo wielokrotnych monitów i próśb (około 10 razy), zarówno na platformie energa24, jak i na infolinii, przez cały ten okres nie otrzymaliśmy żadnej faktury ani nie mogliśmy dokonać tzw. samorozliczenia za zużytą energię - opowiada jego żona. W końcu nadeszła faktura na kwotę przeszło 4,5 tys. zł.

Pozostało jeszcze 80% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Zbigniew Marecki

Komentarze

1
Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Roy

Energa jest zarzadzana przez skrajnie nieudolnych partaczy. Oto jak
demoralizuje brak konkurencji. Na kazdym kroku bezczelnosc
i arogancja molocha.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.