Ekstra
Magazyn
Ekstra Magazyn

Najlepsze teksty z całej Polski, w każdy piątek dla wszystkich prenumeratorów Cyfrowych. Poznaj Ekstra Magazyn

Ania Kruk: Łatwo jest przylepić kobiecie negatywne etykiety

Czytaj dalej
Fot. Grzegorz Dembiński
Norbert Kowalski

Ania Kruk: Łatwo jest przylepić kobiecie negatywne etykiety

Norbert Kowalski

Rozmowa z Anią Kruk, dyrektor w rodzinnej firmie zajmującej się produkcją biżuterii.

Nazwisko Kruk od lat mocno zapisało się w świadomości Polaków, w dużej mierze dzięki działaniom Pani ojca, czy dziadka. Czy odczuwała Pani ciężar nazwiska na początku działalności czy może wręcz przeciwnie – nazwisko pomogło w rozwoju Pani firmy?

Ze znanym nazwiskiem, jak ze wszystkim w życiu, są dobre i złe strony. Na rozpoznawalność naszego nazwiska pracowały pokolenia i od początku z bratem uznawaliśmy to za nasz kapitał. Już na starcie mieliśmy zagwarantowaną rozpoznawalność i zaufanie klientów. Ponadto nasze nazwisko kojarzy się także klientom z klasą, elegancją. Kiedyś słyszałam fajny cytat, że to tak jakby wjechać windą na piąte piętro, a dalej już iść samemu schodami i samemu budować sukces marki. Oczywiście można też spaść, ale dlatego właśnie od 6 lat ciężko pracujemy, by rozwijać firmę.

Czyli ciężar nazwiska nie był zbyt mocno odczuwalny?

Był w niektórych aspektach. Nie byliśmy anonimowi, więc od początku wszystkie nasze błędy szybko były upublicznianie. Zostaliśmy wrzuceni na głęboką wodę bez bezpiecznego startu. To nakładało na nas dużą presję. Do tego jestem bardzo krytyczna wobec samej siebie, mam permanentne poczucie, że nie jestem jeszcze wystarczająco dobra, by wszystko udźwignąć i muszę się bardzo dużo uczyć. I to robię.

Jak doszło do założenia firmy ANIA KRUK? Czy kobiecie trudniej jest odnieść sukces niż mężczyźnie? O tym przeczytasz w dalszej części rozmowy.

Pozostało jeszcze 73% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa promocyjna

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

Aktywujesz kod bez rejestracji

Odblokowujesz dostęp jednorazowo, tylko na tej przeglądarce. Jeżeli chcesz w przyszłości wrócić do tego artykułu, skorzystaj z opcji aktywacji kodu z rejestracją - zarejestruj się.

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i czytaj bez rejestracji" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

odzyskaj hasło

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i zaloguj się" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

Aby móc przetwarzać Twoje dane osobowe w postaci adresu e-mail dla celów przedstawiania informacji handlowych na temat naszych towarów lub usług za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, prosimy Cię o wyrażenie poniżej wskazanych zgód.

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych przed wycofaniem zgody. Szczegóły dotyczące zgody, w tym jej wycofania, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności oraz w swoim profilu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez Polska Press oraz uprawnienia użytkowników Serwisu Polskatimes z tym związane zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w szczególności w celu wykonania umowy (usługa świadczona drogą elektroniczną), w celach marketingowych w zakresie udzielonych zgód, jak też w innych celach marketingowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje Ci prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych a także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień oraz celów przetwarzania danych przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

* Jeżeli klikniesz „Zaznacz wszystkie poniższe zgody” automatycznie zaznaczasz wszystkie zgody. Możesz też zaznaczyć lub odznaczyć każdą ze zgód z osobna.

** Zgoda wymagana.

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i zarejestruj się" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

Norbert Kowalski

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gloswielkopolski.pl

świąteczna obniżka o 50%

Świąteczna promocja prenumeraty cyfrowej na pół roku!

100,00 200,00

Wyjątkowa świąteczna okazja! Tylko do 27 grudnia prenumerata cyfrowa na pół roku kosztuje aż o połowę mniej. Skorzystaj i ciesz się pełnym dostępem!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2018 Polska Press Sp. z o.o.